شیطان پرستی - مکتب وصال

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مکتب وصال

اصول اعتقادات شیطان‌پرستی نوین

شیطان‌پرستان دارای اعتقاداتی هستند که در کتاب انجیل شیطانی آمده است. فصل اول انجیل شیطانی حاوی اصول نه گانه شیطان‌پرستی است:

1. شیطان به جای ریاضت نماینده افراط است. (البته به تعبیر دیگری از معتقدین به این مرام شیطان دست و دلبازی کردن را بجای خساست واجب کرده است.)

ادامه مطلب...


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 88/6/24ساعت  2:49 عصر  توسط (وبلاگ رسمی واحد دانشجویی کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز) 
      نظرات دیگران()

    انواع شیطان پرستی از نظر ایدئولوژی

    شیطان‌پرستی فلسفی

    این شاخه از شیطان پرستی را به طور غیر رسمی منتسب به آنتوان لاوی می‌دانند. در نظر شیطان‌پرستان فلسفی، محور و مرکزیت عالم هستی، خود انسان است، و بزرگ‌ترین آرزو و شرط رستگاری این نوع از شیطان‌پرستان برتری و ترفیع ایشان نسبت به دیگران است. شیطان‌پرستان فلسفی عموماً خدایی برای پرستش قائل نیستند و به زندگی غیرمادی بعد از مرگ نیز عقیده‌ای ندارند. البته زندگی این گروه از شیطان‌پرستان عاری از مسائل ماورایی و معنوی نیست. در نظر شیطان‌‌پرستان فلسفی، هر شخص خدای خویش است.ادامه مطلب...


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  سه شنبه 88/6/24ساعت  2:22 عصر  توسط (وبلاگ رسمی واحد دانشجویی کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز) 
      نظرات دیگران()

     

    لطفاً توضیح دهید شیطان پرستی چیست و چه چالشهایی را می تواند از لحاظ امنیتی متوجه نظام کند؟

     

                                                                                                                                                                                                                                                                                                 ! مقدمه

    بلک متال، دِد متال، مریلین منسون، کلیسای شیطان، satanic bible، آنتون لاوی و کلماتی از این دست شاید بارها به گوش شما خورده باشد؛ یا افرادی را که کم هم نیستند، دیده باشید که خود را طرفدار این نام‌ها می‌دانند، موسیقی‌های عجیب و غریب منسوب به این اسامی را گوش می‌کنند، گاهی لباس‌های عجیب و غریب می‌پوشند و به قول خودشان «تریپ خفن می‌زنند» یا با علامت‌های خاصی که بر دیوارهای شهر از بزرگراه‌ها گرفته تا خیابانهای فرعی و کوچه پس کوچه‌های محله‌های مختلف با خط‌های کج و معوج ترسیم شده است مثل 666، علامت ستاره 5 پر (پنتاگرام)، صلیب شکسته و صلیب وارونه برخورد کرده باشید. از اینها گذشته حتما زیاد شنیده اید که در فلان کشور اروپایی یا امریکا یک عده شیطان‌پرست در یک حرکت جمعی آدمی را تکه‌تکه کرده و خوردند یا به کودک خردسالی تجاوز کردند و سپس او را کشتند.

    اخیرا در کشور ما نیز هر از گاهی اخباری از فعالیت رو به گسترش شیطان‌پرستان و دستگیری برخی از آنها توسط پلیس به گوش می‌خورد.

    حرکت‌های اجتماعی بیتل در دهه 60، هیپی در دهه 70، پانک در دهه 80، رپ، متالیکا، هوی متال و یکی دو خرده جریان دیگر در دهه 90 میلادی یک سری حرکت‌های هدایت شده از سوی دستگاه‌های قدرت غربی هستند که بر پایه موسیقی برای جذب، کنترل و هدایت لایه‌های پایین جوانان (در بدو امر غربی و به دنبال آنان سایر کشورهای جهان) با اهداف اقتصادی، فرهنگی و امنیتی شکل گرفته‌اند. دنیای غرب تا کنون 2 مرحله مدرنیته و پست مدرنیته را از سر گذرانده و در حال ورود به مرحله ترانس مدرنیته است. در عصر مدرن نگاه‌ها از آسمان به سوی زمین چرخید و انسان‌محوری جای کلیسا محوری را گرفت. در دوره پست‌مدرن خود (نفس) محوری جای انسان‌محوری را گرفت و در دوره معاصر (ترانس مدرن) بشر غرب در سیر قهقرائی تمدن خود به پایین‌ترین مراتب یعنی شیطان‌محوری سقوط کرد. بر این اساس جریانی هم که برای دهه نخست قرن 21 طراحی و تکثیر شده است جریان Satanism، شیطان‌گرایی (شیطان‌پرستی) است.

    شیطان پرستی

    بقیه عکس ها و مطالب را در ادامه مطلب ببینید

     

    ادامه مطلب...


  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  جمعه 88/6/20ساعت  2:49 عصر  توسط (وبلاگ رسمی واحد دانشجویی کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز) 
      نظرات دیگران()


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    یادواره شهدای دانشجو کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز
    علل بزرگداشت اربعین حسینی
    بررسی موبایل توسط امام زمان (عج)
    اطلاعیه
    دانشجو کیست؟
    [عناوین آرشیوشده]